Hyresbostäder i ett nötskal?

2010-03-09, 16:28:33 / Kategori: Allmänt

Hyresbostäder i ett nötskal?

Min ytterdörr gick inte att öppna först
när jag väl fick upp dörren
gick den inte att stänga
efter ett antal försök kallade jag på förstärkning
Anna dök upp efter en stund

(skönt att ha nya numret av Elle
att läsa medan jag väntade)

Anna försökte stänga dörren
Det gick inte
Så jag gick till hyresbostäder

"Min ytterdörr går inte att stänga"
"Okej jag gör en felanmälan då"
"Men de kommer väl idag?"
"De ska försöka i alla fall"
"Hur ska jag kunna sova med en öppen dörr?"
"Nej såklart. Men går det bra att de kommer fast du inte är där?"


Anna

En story för aftonbladet? "Hyresbostäder i Växjö ville att student skulle sova med öppen dörr" (för att bre på storyn lite extra skulle man kunna säga att du förfrös en lilltå eller nåt)



2010-03-09, 18:35:17 URL: http://antzi.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?