Vaknade av varma fötter

2009-09-14, 10:30:30 / Kategori: Allmänt

Vaknade av varma fötter inatt.
Och en stor potion resfeber.
Det börjar verkligen att närma sig nu!
Jag har gjort min första utlandsbetalning nu.
Hyran för hela min vistelse i Aten.
Ganska jobbigt för mig om det skulle bli fel.
Men jag kollade igenom allt flera gånger.
Och mamma fick göra det med.


Jenny

Det kommer bli kalas becka.. jag skulle såklart vilja träffa dig innan, men till vår så träffas vi alla igen och se min lya med.. :D det är jättefint och jag är helt jättenöjd. Du är jättegullig och jag hooppas verkligen nu du får en toppen vistelse i Aten. Det är jättefin stad med massa kultur och historia.. Passa på att se så mycket som möjlig och jag vet att de har massa fina båtturer till Greklands fina öar. . Ha det toppen. Vi ses när du är lika brun som en papperrkaka.. Kram och massa pussar på dig från lilla mig



2009-09-15, 11:21:17

Sandis

Du klarar detta skrutt, du klarar allt! bäst!



2009-09-16, 00:39:44 URL: http://johansandevarn.blogg.se/

Tess

Hej vännen! Hoppas att du kommit fram ordentligt, att Grekland inte är översvämmat och att du har riktigt, riktigt fina första dagar. Kraaam



2009-09-16, 11:26:47 URL: http://thisistherese.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?