Hemlängtan deluxe

2009-09-16, 19:06:52 / Kategori: Allmänt

Hemlängtan deluxe.
Det är precis vad jag lider av.
Vill bara hemhemhem, nununu!
Är väldigt ensam i min lägenhet här nu.

Mina tankar, lika stort virrvarr som kollektivtrafiken i Aten.


kråkmamman

Heeej, sötnos!

Åh va jag har varit orolig för dig. Jag kunde knappt somna igår kväll för jag tänkte på dig och att du skulle vara ensam när du åkte tåget osv.

Mamma sa att Bella följde med. Va skönt.

Du, inte ska du ha hemlängtan! Du är fri, är i ett nytt land, spännande människor, spännande mat och massa roliga grejer som ligger framför dig.

har du träffat de andra tjejerna än? Gick resan bra?

/Storasyster Eva



2009-09-16, 19:11:52 URL: http://alvajohanna.blogg.se/

Sandis

Du kommer klara detta älskling! Tycker du är bäst underbaraste! Btw, vet inte om jag tycker det där med musik på bloggen är en så jätte bra idé :S



2009-09-16, 20:48:01 URL: http://johansandevarn.blogg.se/

Katten

Hej gullunge!

Jag vet precis vad du går igenom...har varit där själv. Jag vet inte om du var och lyssnade på IO när de pratade om hemlängtan men de sa det väldigt bra; det går i perioder och det ter sig olika hos alla.



Många upplever en chock när man "äntligen" har kommit iväg. Var det så här det ska vara? Ska jag vara HÄR, SJÄLV! Varför har jag valt att sätta mig själv här när alla jag älskar och tycker om finns i ett annat LAND.



Så här kände jag, nu kommer det posetiva - Det går över, i alla fall gjorde det för mig. Mitt bästa tips till dig är att våga ta kontakt.



Om det är någon du tycker är trevlig dra dig inte för att prata och umgås. Det behöver inte bli din bästa vän, men det kan vara en vän ändå. För min del passade inte de första (de jag träffade där jag bodde) för mig passade en dansk jag träffade i trappan i skolan mycket bättre.



Lycka till vännen!

Hör av dig om du vill prata mer, utan att behöva göra det över bloggen. Jag tänker på dig*

Kramar



2009-09-19, 09:32:49 URL: http://katdi.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?