Ganska barnsligt

2009-10-03, 14:59:18 / Kategori: Allmänt

Ganska barnsligt men kul!
Hittade hos Johannavk.blogg.se en lek som går till såhär:
Googla på "Ditt namn är".

Vad fick du fram för meningar?

Mina är:

"Rebecka är ett av 1990-talets stora modenamn"
"Rebecka är försvunnen"
"Rebecka är en av de lugnaste tjejerna"
"Rebecka är en fantastik tjej!"
"Rebecka är född."

Det började bra för att sedan övergå till:
"Rebecka är en spillra av sig själv"
"Rebecka är journalistikens ulv i fårakläder"
"Rebecka är 18 år gammal men har redan tre barn"

Haha ibland blir det inte som man har tänkt sig eller hur?


Anna

SV: eller hr? hade mitt liv varit en musikal får vi verkligen hoppas att alla sjunger lika bra! annars är det ruskigt synd om folk i min närhet med :P



2009-10-03, 16:01:07 URL: http://antzi.blogg.se/

Dvärghundspossen

Haha, faktum är att när jag googlar Sofia Jeppsson får jag bara upp en massa om mej själv. Beror väl på att Sofia Jeppsson inte är så vanligt namn helt enkelt.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?